Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΚΟΥ ΘΕΕ ΜΟΥ!




 



Θεέ μου παντοδύναμε Ιεχωβά πατέρα,
Το όνομα σου να εξυμνώ θέλω   την κάθε μέρα.
Ο κάθε χτύπος της καρδιάς αίνος κι ευχαριστία,
Να σου αποδίδω λαχταρώ ολόκαρδη λατρεία!
Ότι αποστρέφεσαι Εσύ κι ότι μισεί η ψυχή σου,
Το ίδιο για μένα επιθυμώ να γίνω μιμητής σου!
Μα εγώ δεν είμαι Θεϊκός, μα χώμα της γης Πατέρα,
Και είναι πολλά τα σφάλματα που κάνω κάθε μέρα.
Μονάχος είναι αδύνατον Θεέ μου να σταθώ,
Το πνεύμα σου το άγιο δώσε μου βοηθό.
Η μάχη είναι άνιση, φέρνει απελπισία,
Τα πάθη  όταν οδηγούν σε αδικοπραγία.
Θέλω να νιώθω Ιεχωβά, πως βρίσκεσαι  κοντά μου,
Όχι μόνο στον πόνο μου, αλλά και στη χαρά μου!
Εξέτασε Θεέ μου την καρδιά, στο χέρι κράτησε την,
Και από κάθε μόλυνση, Πατέρα απάλλαξέ την!
Εξάγνισέ Θεέ μου την καρδιά και τη διάνοιά μου,
Τα μάτια μου, το στόμα μου κι ότι ακούν τα αυτιά μου!
Να ναι το σώμα μου ναός επιδοκιμασμένος,
Το Άγιο πνεύμα μέσα μου, να μαι ευλογημένος.
Το χέρι Σου στον ώμο μου να νιώθω ανελλιπώς,
Φρούριο να Είσαι, Ασπίδα μου και Βράχος ισχυρός!
Το Λόγο Σου καθημερνά Πατέρα να διαβάζω,
Βαθιά στα μύχια της καρδιάς εγώ να ενσταλάζω.
Στη βάση αποφάσεων και των συναισθημάτων,
Να γίνουν έδρες σταθερές πνευματικών πραγμάτων!
Διεύρυνε τους ορίζοντες του νου και της καρδιάς μου,
Ευλογίες που είν’ μελλοντικές να  βλέπω εγώ μπροστά μου!
Σε ότι κι αν επιχειρώ και ότι αποφασίζω,
Στη δίκαιη γνώμη Σου Θεέ, θέλω να το στηρίζω!
Κράτα με Θεέ μου απ’ το δεξί χέρι κι οδήγησέ με,
Στην οδό της οσιότητας κι αναζωογόνησέ με!
Να χτίσω μια πίστη ισχυρή ακλόνητη στο χρόνο,
Να γίνει άγκυρα ψυχής Θεέ για Σένα μόνο!
Σαν το γρανίτη ισχυρή να μη μπορεί να σπάσει,
Να εξοστρακίζει το διωγμό, τους πειρασμούς, τα πάθη!
Αιχμηρή να ‘χω συνείδηση και με ευαισθησία,
Κρυστάλλινη, διαφανή, χωρίς θολά σημεία!
Τον Βασιλιά Ιησού Χριστό, τον Εξαγοραστή μου,
Καθημερνά να ευχαριστώ μες από   την ψυχή μου!
Το αίμα του το πολύτιμο, λυτρωτικής θυσίας,
Να μη θεωρηθεί από εμέ, συνηθισμένης αξίας!
Οι πράξεις και τα λόγια μου να δείχνουν πως εκτιμώ,
Το δώρο αυτό της εξαγοράς  απ’ τον Ιησού Χριστό.
Γι αυτό  και πλούτη δε ζητώ, μήτε και μεγαλεία,
Μόνο να είμαι όσιος μες τη Θεοκρατία!
Να νοιώθω την παρουσία Σου δίπλα μου διαρκώς,
Μαζί Σου να συνομιλώ Πατέρα  ανελλιπώς!
Απ’ το ξημέρωμα Θεέ κι ωσότου η μέρα κλείνει
Να νιώθω εσωτερική ειρήνη και γαλήνη.
Το χάδι της επιδοκιμασίας Σου και το χαμόγελό Σου,
Δίνε Πατέρα Στοργικέ στον ατελή το γιο σου.
Μέτρο υγείας δίνε μου Αγαπητέ Πατέρα,
Για να μπορώ να Σε εξυμνώ  Θεέ  κάθε ημέρα.
Όσο η καρδιά μου θα χτυπά ο νους να μη στερέψει!
Να σε δοξάζω Ιεχωβά ας  είναι η κάθε σκέψη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου